lørdag 31. juli 2010

Challenge up your life # 26: Celebrations

Her er mitt bidrag til utfordringen hos Challenge up your life, der temaet er "Celebrations".http://challengeupyourlife.blogspot.com/
Jeg har laget et babykort med mønsterpapir fra Majadesign, roser fra Unik Hobby, babybilde fra internett, bånd fra Coop og stempel fra Kreativ Hobby.
***
Bei Challenge up your life, challenge 26, ist das Thema "Celebrations".
Ich habe eine Geburtskarte gemacht. Das Papier ist von Majadesign, die Rosen von Unik Hobby, das Bild habe ich ins Internet gefunden, Seidenband von Coop und Stempel von Kreativ Hobby.

3 kommentarer:

  1. Wow, das ist eine wunderschöne Karte
    geworden, gefällt mir sehr. Vielen Dank fürs Mitmachen bei CUYL.

    Gruß
    Ulla

    SvarSlett
  2. Det var et kjempenydelig kort.

    SvarSlett
  3. Danke schön / Tusen takk :)

    SvarSlett

Takk for at du besøkte bloggen min.
Skriv gjerne en kommentar :)