tirsdag 28. desember 2010

Muffins :)

I dag ble jeg ferdig med dette kortet. Jeg tenkte på guttene mine da jeg laga det.
 De elsker muffins  ♥♥♥
Today I finished this card. I was thinking of my boys when I made it.
They love muffins ♥♥♥


                          The card has a window                            Inside the card





                                                                           

Med dette kortet deltar jeg på følgende utfordring:

Scrappekammeret - Utfordring #21 - Kammerpikenes tema: Mat / Kakeoppskrift

☺☺☺


Oppskrift / Recipe

Størrelse / Size - 10 x 20 cm
Motivstempel / Stamp - Penny Black
Fargelegging / Colouring - Akvarellblyanter / Soluble aquarellables
Kartong / Cardstock - Fotoknudsen
Mønsterpapir / DP - Maja Design + Inkido
Pynt / Embellies - Halvperler/ half pearls, splittbinders/brads,
spellbinders and MS punch

☺☺☺

 




6 kommentarer:

  1. Så flott, stempelet er søtt.

    SvarSlett
  2. Herlig kort! Veldig stilig med stempelet som matcher oppskriften.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  3. Et flott kort, Ann Elin!
    Nydelig bryllupskort og herlig det blå kortet med vannski motivet også:-)
    Fortsatt god jul ønskes fra meg...og godt nytt år!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Så kjempesøtt!! Tror jeg må prøve meg på oppskriften din :)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Godt nyttår,
    klem
    Ingrid

    SvarSlett
  5. Herlig kort du har laget! Flotte fargekombinasjoner! Og kjempeflott oppskrift!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselige kommentarer dere :)

    SvarSlett

Takk for at du besøkte bloggen min.
Skriv gjerne en kommentar :)