lørdag 29. januar 2011

Konfirmasjonskort med glidelås / Confirmation card with a zipper

Jeg fikk en sprø idè om å lage et kort med glidelås. Og som dere kan se, er ikke "Bernina" (symaskina) min beste venn :) Her er det ikke snakk om rette sømmer....
*
I got this crazy idea, to make a card with a zipper. And as you can see, isn`t "Bernina" (the sewing machine) my best friend :)  We are not talking about the stitches.....



Med dette kortet deltar jeg på følgende utfordring:
With this card I would like to enter following challenge:

Challenge up your life - Challenge #36 - Schrift im Hintergrund / Scripture in the background

*
Oppskrift / Recipe


Størrelse / Size - 15 x 15 cm
Stempel / Stamp - Kaisercraft (hjørner/corners)
Kartong / Cardstock - Fotoknudsen
Bilde/picture - Gudrun Loennecken
Mønsterpapir / DP - Kaisercraft ( med tekst/with text) and Riddersholm Design (pink/beige)
Pynt / Embellies - Halvperler/half pearls, spellbinders fancy tags, MS punch and a zipper

***

Ha en fin scrappeuke :)
Have a nice scrapping week :)

9 kommentarer:

  1. Så lekkert, mange flotte detaljer her.

    SvarSlett
  2. Kjempestilig altså!! Tøfft med glidelås:-) Skjønner godt at det kan være vanskelig å få sydd det på ja!!

    SvarSlett
  3. Wow, denne var stilig.
    Jeg har også laget et par kort med glidelåspynt.
    Har ikke lagt de ut, for jeg syntes de ble så dustete. Men her har du vært lur. Det å legge bildet i åpningen var kjempestilig.Du ga meg en idé der !

    Har du Photoshop, må du prøve deg fram på fotocollage, det er morsomt. Kan godt rettleie deg, hvis du ikke får det til. Men jeg kan bare Photoshop, altså.
    Lykke til...

    SvarSlett
  4. Wow, this is an absolutely gorgeous card! The zip-idea is wonderful! Love it!
    Thanks for playing with us at Challenge up your life!

    SvarSlett
  5. Lekkert konfirmasjonskort! Stilig med glidelåsen!
    -klem-

    SvarSlett
  6. WOW!!! beautiful card, I love the zipper & butterflies. Great job. Thanks for joining us at CUYL.
    ~Lisa a.k.a. ScripperScrapper

    SvarSlett
  7. Nyyydelig kort!! Utrolig stilig med glidelåsen:-)

    Ha en fin uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  8. Takk for de koselige kommentarene :)
    Thank you for the nice comments :)

    SvarSlett

Takk for at du besøkte bloggen min.
Skriv gjerne en kommentar :)