søndag 16. januar 2011

Telyskort / Tealight card

I dag har jeg laga dette telyskortet :)
Kartong, mønsterpapir bånd og pynt er fra Fotoknudsen.
Jeg har også brukt MS punch spellbinders og masse glitterlim gull.
♪♫♪
Today I`ve made this tealight card :)
Cardstock, DP, ribbon and embellies comes from Fotoknudsen.
I`ve also used MS punch, spellbinders dies and a lot of glitterstickles gold.



Jeg deltar på følgende utfordring / I would like to enter following challenge:

Stamp something - Anything goes challenge

Ha en fin kveld :)
Have a nice evening :)

6 kommentarer:

  1. Så nydelig Ann Elin, virkelig lekker. Har ikke prøvd meg på dette ennå jeg, men nå fikk jeg virkelig lyst til å prøve...

    SvarSlett
  2. Dette telys-kortet var virkelig stilig! Flott mønsterpapir. Den enkle pynten gjorde det veldig delikat. Jeg er veldig glad i brunt;)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Hello,
    this are very fantastic...thanks for your visit......

    Hugs
    Bella

    SvarSlett
  4. Jøss, dette telyskortet var jo også bare nydelig!
    -klem-

    SvarSlett
  5. Nyyydelig telys-kort, Ann Elin!!
    Tusen takk for at du nominerte meg hos Papiravisen! Veldig, veldig, veldig koselig!!:-)

    Ha en fin onsdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Takk for koselige kommentarer.
    Thank you for the nice comments :)

    SvarSlett

Takk for at du besøkte bloggen min.
Skriv gjerne en kommentar :)