torsdag 3. februar 2011

Kort med 4 skuffer / Card with 4 drawers

Her er et enkelt konfirmasjonskort til gutt, uten masse pynt.
Malen på denne fant jeg i Kirsten`s Blogg. Takk for en flott tutorial :)
*
Here is a simple confirmation card for a boy, without a lot of embellies.
I found the tutorial in Kirsten`s Blogg. Thanks for sharing the tutorial :)



Med dette kortet deltar jeg på følgende utfordring:
I would like to enter following challenge:

Kort o Mania - Utfordring 33 - Alle størrelser tillatt, bortsett fra 15x15 cm.

*

Oppskrift / Recipe

Størrelse / Size - 10,5 x 10,5 cm
Stempel / Stamp - Kort & Godt
Kartong / Cardstock - Fotoknudsen
Pynt / Embellies - Bling/Rhinestones, MS Punch

*

Takk for at du besøkte bloggen min :)
Thank you for visiting my blog :)

11 kommentarer:

  1. Kjempestilig Ann Elin, flott til en gutt. Greit at det er enkelt utn for mye dikkedarer...

    SvarSlett
  2. Kjempe stilig konfirmasjonskort!!

    Ha en fin helg! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Så moro at du vant goodiebag:-) Tusen takk for nominasjonen!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Dette var et flott kort! Og stempeltrykket var nydelig.

    Tusen takk for besøket i bloggen min. Gøy at du vil være med på Scrappekammerets Bursdagshopp!

    SvarSlett
  5. Hei Ann Elin.
    Jeg kom over bloggen din via en annen jeg følger. Her var det jammen utrolig mye fint! Veldig stilig det kortet med skuffer på :-)
    Eli.

    SvarSlett
  6. Så mange nydelige kort du har laget!Kjempestiligt det siste skuffekortet!

    Hilsen Torill

    SvarSlett
  7. Så flott denne var!
    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
    Jeg bruker limpistol for å feste perler, blomster og nesten alt. Tørker med en gang, og sitte bom fast!
    Ha en fin kveld!

    -klem

    SvarSlett
  8. Herlig eske og morsomt konfirmasjonskort. Tusen takk for at du deltar hos Kort o Mania.

    SvarSlett
  9. Flott eske:)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

    SvarSlett
  10. Ååååååååå vad läckert!! Blir riktigt sugen på att prova göra en själv :)
    Tack för ditt inspirerande bidrag till Kort o Mania :)

    SvarSlett
  11. Takk for de fine kommentarene :)

    SvarSlett

Takk for at du besøkte bloggen min.
Skriv gjerne en kommentar :)