mandag 13. juni 2011

Kort med perler og fjær / Card with pearls and feather

I helgen har jeg laga dette kortet. Bildet fant jeg på nett. Med glitterstickles fikk damas hatt en "new look" :)
This weekend I`ve made this card. I found the picture in internet. With some glitterstickles, the lady`s hat got a new look :)


Med dette kortet, deltar jeg på føgende utfordring:
With this card, I would like to enter following challenge:

Papirdokkene - Utfordring #5 - Bildeinspirasjon og perler

♦♦♦

Oppskrift / Recipe

Størrelse / size: 10 x 15 cm
Kartong / Cardstock - Fotoknudsen
Mønsterpapir / DP - Graphic 45
Tilbehør / Embellies - Blomst / flower, halvperler / half pearls, fjær / feather,
 sommerfuglcharm / butterflycharm,  glitterstickles, bånd/ribbon and a textstamp.

♦♦♦

Takk for at du besøkte bloggen min :)
Thank you for visiting my blog :)




6 kommentarer:

  1. Kjempe fint kort :)
    Stilig med den hatten til dama :)

    Tusen takk for at du deltar hos papirdokkene :)
    *Linn

    SvarSlett
  2. Flott kort i nydelige blåfarger! Kult det du har gjort med hatten:)

    Takk for at du deltar hos papirdokkene, og lykke til

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  3. Så stilig kort. Utrolig flott bilde også.
    Gleder meg også til vi sees - klem.

    SvarSlett
  4. Så flott!! Stilig dame, hatt og pynt!!!
    Mye fint ellers du har laget nedenfor!
    Ha en fin kveld og ny uke.
    Merete

    SvarSlett
  5. Tusen takk :) Koselig å få tilbakemeldinger :)

    SvarSlett
  6. Nydelig kort. Så flott at fargene i bildet går igjen i mønsterark og pynt. Synes det var litt utenom det vanlige - falt virkelig i smak hos meg!! :-))

    SvarSlett

Takk for at du besøkte bloggen min.
Skriv gjerne en kommentar :)