fredag 12. august 2011

♥♥♥ BLOGGCANDY ♥♥♥

Hei alle sammen :)  Nå er det på tide med en liten bloggcandy igjen.
Candyen består av masse roooosa og det rette navnet ville vel egentlig vært "lovecandy" ;)
Jeg vil gjerne si tusen takk til dere som besøker bloggen min og legger igjen koselige kommentarer.
Hi everybody:)  It`s time for a  blogcandy again.
The candy contains a lot of piiiiink things, and the right name on it, should be "lovecandy" ;)
I also wanna say thank you to all of you visitors, that leaves so many nice comments in my blog.
 
 

 
For å bli med i trekningen, må du gjøre dette /
To enter this Blogcandy, all you have to do is:

* Du må være eller bli følger /
Be a follower of this Blog

* Bildet av candyen kopieres, legges i bloggen din, med link tilbake hit /
Copy the candypicture, paste it in your Blog and link back here.

* Legg igjen en kommentar under dette inlegget her /
Leave a comment here.

 
 
Frist: 31. august
 
Lykke til :)
Good luck :)

15 kommentarer:

  1. Hei, jeg vil gjerne være med på denne flotte rooosa candyen:)
    Link er på plass i sidebaren min. Da er det vel bare å krysse fingrene:)
    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  2. Hello!
    Great giveaway! I linked it on sidebar
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    I'm a follower! Thanks for the chance to win!
    Hugs. Larisa. xxx

    SvarSlett
  3. Så spennende med candy. Blir gjerne med på dette. Jeg har fulgt bloggen din lenge, har deg i sidebaren min. :-)) Skal legge link til candyen den også. :-))

    Nyyyt resten av helga!

    SvarSlett
  4. Klar eg vil bli med på lovecandyen din. Har laga reklame for candyen din i sidebar :)

    SvarSlett
  5. Hi Ann..What yummy candy u have here...thanks for being so generous..I linked it up on my sidebar..Hugs Regena

    SvarSlett
  6. What a lovely candy, dear! Thank you a LOT for a chance to win!))
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    SvarSlett
  7. Sweeeet candy!
    i put it on my side bar and i'm already a follower :-)

    thanks

    SvarSlett
  8. nydelig blogg. Takk for titten. Du ligger i sidebaren allerede. Rosa er en flott candyfarger.

    SvarSlett
  9. Wonderful candy! Thanks so much for offering it!

    SvarSlett
  10. Hei! Så herlig candy! :) Jeg har lagt deg inn i sidebaren på bloggen min (http://triiahobby.wordpress.com/). Jeg vet ikke hvordan jeg kan bli følger av bloggen din, når jeg ikke har blogger selv, men bloggen din ligger i mine favoritter, så jeg titter innom stadig :)

    SvarSlett
  11. what a lovely candy, love to take a chance for it! I have put it on my blog i think it is exciting!

    SvarSlett
  12. Great candy! I'm following and there's a link in my sidebar . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

    SvarSlett
  13. Fabulous giveaway Ann. I am already a follower and I linked your giveaway to my blog. Thanks for the wonderful chance
    Hugs, Rosalee

    SvarSlett
  14. thank you for the chance!!
    love is everywhere)))

    kolinaolya.blogspot.com

    SvarSlett
  15. Hei på Du :)
    Er nå blitt følger av den Kuuule bloggen din.
    Jeg er ganske ny selv i bloging og må bare innrømme at med mine minimale data kunskaper så klarer ikke jeg å kopiere bildet over til min blog, klarer tekste men ikke bildet :P
    Jeg er kanskje på feil gadet i min egen blog når jeg prøver å legge til!`?!"¤"%
    Vil bare si at det er fantastisk flott candy du har lagt ut!
    Tror vi alle går å venter på denne i posten... Skulle jeg bli den heldige vinneren, så send den gjerne til min beste venninne Bente, Hun fortjener denne :) Hun hjelper meg med å få til alle disse nye blog ting og tang som jeg ikke forstår meg så mye på, og hun skal ha all ære for at jeg startet med Scrap booking og bloging.
    Hun har alltid noe på lur til meg når jeg kommer på besøk til norge. Så denne har hun fortjent!
    Ha en riktig så kreativ uke :)

    SvarSlett

Takk for at du besøkte bloggen min.
Skriv gjerne en kommentar :)