mandag 26. september 2011

Bursdagskort / Birthdaycard

Dette bursdagskortet er til ei flott jente, som snart fyller 18 år.
Hun elsker shopping, derfor valgte jeg dette stempelet fra Kenny K :)
This birthdaycard is for a nice girl, that soon turns 18.
She loves shopping and that`s why I chose this stamp from Kenny K :)



Jeg deltar på følgende utfordringer / I would like to enter following challenges:

Lollipop Crafts - Challenge #50 - Anything goes
Paper Sundaes Challenge Blog - Challenge #88 - Anything goes


Oppskrift / Recipe

Kartong / Cardstock - Fotoknudsen
Mønsterpapir / DP - Maja Design
Stempel / Stamp - Kenny K (Madison attitude)
Fjær / feather - Native sun products
Jeg har også brukt / I`ve also used:
Tim Holtz swivel clasp, halvperler/half pearls, roser/roses, a charm,
Quic Kutz nesting tags, spellbinders, glitterstickles and promarkers.


Ann Elin

6 kommentarer:

  1. What a fun card, love the image & the feather is a cool addition! Thanks for playing along with us this week over at Paper Sundaes :)

    SvarSlett
  2. Thank you for the nice comments :)

    SvarSlett
  3. Stilig:) Ett av mine yndling stempler:)

    SvarSlett
  4. Så lekkert, ja dette kortet passer nok godt til henne ja :)
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelige kommentarer :)

    SvarSlett

Takk for at du besøkte bloggen min.
Skriv gjerne en kommentar :)