tirsdag 13. september 2011

Pyramidekort / Pyramid card

Jeg har laga et pyramidekort. Fant en oppskrift på nett, som jeg bare måtte prøve :)
I`ve made a pyramid card. I found a recipe in internet, that I just had to try :)


Jeg deltar på følgende utfordring / I would like to enter following challenge :

Papiravisen - Utfordring #8 - Anything goes

*
Oppskrift / Recipe

Kartong / cardstock - Fotoknudsen
Mønsterpapir / DP - Fotoknudsen
Bilde / picture - Internet
Halvperler / half pearls - Kaisercraft
Punch sommerfugler (butterflies) - Martha Stewart
Jeg har også brukt / I`ve also used: Papir roser /mulberryroses, knappenåler / pins,
bånd / ribbon, grillspyd / grillstick, tekststempel / textstamp
 
 
Ha ei fin og kreativ uke
Have a nice and creative week

10 kommentarer:

  1. Kjempefint.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  2. Noe sååå lekkert !! Skikkelig stilige disse pyramidene.
    Delikate farger og nydelig pyntet.

    Sylvia.

    PS. Scrappedamene på Tingvoll inviterer for fjerde gang til scrappetreff 5 og 6 november. Lyst til å bli med? Sgi meg mailadressa di så sender jeg invitasjonen.

    SvarSlett
  3. knallfin! nydelige de pyrmidene, og denne hadde et lekkert oppsett^_^
    takk for at du er med oss i papiravisen!
    klem fra laila

    SvarSlett
  4. Dette er jo rene kunstverket! Nydelig.

    SvarSlett
  5. Så flott dette var :)
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  6. Et Utrolig flott og kreativt kort.En skikkelig spennende kreasjon med flotte farger.

    Ha en riktig så flott og kreativ helg :)

    :)

    SvarSlett
  7. Et flott pyramide kort :D

    Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen :D

    SvarSlett
  8. Nydelig Ann Elin.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  9. Tusen takk alle sammen :)
    Thank you all :)

    SvarSlett

Takk for at du besøkte bloggen min.
Skriv gjerne en kommentar :)