søndag 10. februar 2013

Morsdag / Mothers day

I dag er det morsdag.
Dagen skal feires sammen med henne, som jeg er så heldig å ha i nærheten.
 
♥Meg og mamma ♥
 
                                               ________☼♥/)_♥☼♥_____☼♥./¯"""/')
                                              ¯¯¯¯¯¯¯¯¯\)☼♥¯♥☼♥¯¯¯¯☼♥'\_„„„„\)


Jeg har laga dette kortet til min kjære mor.
I`ve made this card for my dear mother.


 
Jeg deltar på følgende utfordringer / I would like to enter following challenges:
 
Kort o Mania - Utfordring #79 - Sett farge på det
Charisma Cardz Challenges - Challenge #5 - Love
 
 
Oppskrift / Recipe
Størrelse / Size - 10 x 15 cm
Mønsterpapir / DP - Maja Design, Vintage Summer Basics
Punch - Martha Stewart
Stempel (Til Mor) / Stamp - Staz (Snertne Sneller)
Vintagebilde / vintage picture - Internet
Bånd / Ribbon - Coop Mega
Jeg har også brukt / I`ve also used:
Spellbinders, Versa Color (pinecone)
charm and halvperler/half pearls.
 
 
♥♥♥
 




9 kommentarer:

  1. Kjempefint kort Ann Elin!
    Koselig bilde av deg og din mamma. Ha ringt mamma mi og gratulert henne med dagen. Hatt arbeids lørdag, så det ble ikke feiring hos henne denne gangen. Hun hadde bursdag på torsdag.
    Gleder meg til scrappetreff på Rensvik neste helg. Yasmin kommer og holder kurs, slik som i fjor på Tingvoll. Kommer du? Hadde vært kjekt :) Kos deg med morsdags feiring i dag :)

    SvarSlett
  2. Så søtt bilde av dere og et nydelig kort. Stor klem til mammaen din også. Peter ber meg hilse.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  3. Magnificent vintage card. The inside is also wonderful as the outside. Fantastic work ! Bravo !

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week !

    Hugs from France.
    Catherine.

    SvarSlett
  4. A great creation! Thanks for playing at Charisma Cardz! xxx

    SvarSlett
  5. A fabulous vintage style creation. Thank you for sharing your project with us this week at Charisma Cardz.
    Laine
    xx

    SvarSlett
  6. Koselig bild av deg og din mamma, Ann Elin.
    Nydelig morsdagskort også!

    Ha en fin uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  7. Hallo,
    wunderschöne Werke machen sie...gefällt mir sehr gut......die Farbzusammestellungen ist auch immer prefekt.....
    vielen Dank für Ihren Besuch......
    GLG aus Deutschland
    Judith

    SvarSlett
  8. Virkelig et vakkert morsdagskort og lekkert pyntet :-)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania. Håper å se deg igjen på vår neste utfordring :-)
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  9. Tusen takk / Thank you / Vielen Dank :)

    SvarSlett

Takk for at du besøkte bloggen min.
Skriv gjerne en kommentar :)